piątek, 8 listopada 2013

Banki uprawiają lichwę dlatego przenośmy swoje konta do Systemu SKOK cz. II

Banki korzystają z pomocy rządowej, więcej wymuszają taką pomoc, która jest realizowana z naszych środków.
 Na świecie był dzień w którym ponad 600 tysięcy ludzi przeniosło swoje konta z banków m.in z Banku of Amerika do unii kredytowych czy małym banków spółdzielczych. Może warto zaznaczyć swoją pozycję w Polsce, względem banków i ruszyć w kierunku np. systemu SKOK? Dzięki temu jest szansa, że banki opamiętają się i przestaną stosować lichwę.

W Polsce jest o tyle trudniej, że większość mediów głównego ścieku jest tak zorganizowana, by wspierać instytucje bankowe lub parabankowe. Temu służy agresywna reklama wspierana artykułami pisanymi na zamówienie, przez tzw. autorytety. Widzie w tym prym gazeta wyborcza, która upodobała sobie atakowanie systemu SKOK. Mają nawet dyżurnego dziennikarza, który zajmuje się regularnie SKOK-ami. Dziwne, że Amber Gold ów redaktor nie poświęcił tak wiele czasu, poza jednym lub dwoma popełnionymi tekstami.

Bierzmy przykład z Amerykanów, Greków czy Hiszpanów i przenośmy swoje konta do SKOK. Sama już to zrobiłam i mam konto w SKOK w Wołominie.

4 komentarze:

  1. Dokładnie, polecam w 100%, skok to chyba najlepsza opcja banku jesli chodzi o teraźniejsze oferty, sam mam u nich konto, przeszedłem z innego- nie będę robił antyreklamy, jednak skok bardzo pozytywnie mnie zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam ,że oferta Skok Wołomin to dobra alternatywa dla ofert banków. Podoba się mi, że u nich każdy klient traktowany jest indywidualnie. Jestem mile zaskoczona stale powiększającą się liczbą ich placówek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapoznałam się niedawno z ofertą Skok-u i jestem mile zaskoczona:) Mój dotychczasowy bank nigdy nie zaoferował mi takich dobrych warunków byłam klientką przez kilka lat

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że w moim mieście jest już ich placówka :)

    OdpowiedzUsuń