środa, 11 września 2013

SKOK Wołomin to bezpieczny SKOK

A jak wygląda sprawa podejmowania decyzji kredytowych. Ciekawe co na ten temat pisze opiniotwórczy dwutygodnik? Dlaczego stawiam to pytanie, ponieważ brałam kredyty w SKOK Wołomin.

 

"Wszystkie decyzje kredytowe podejmowane są niezwłocznie, a formalności i dokumenty redukowane są do niezbędnego minimum. W przypadku pożyczek w SKOK w Wołominie można odroczyć termin spłaty pierwszej raty do 3 miesięcy lub renegocjować jej warunki w trakcie pojawienia się problemów ze spłatą np. zawieszać spłaty na kilka miesięcy."

Potwierdzam, miałam problem ze spłatą, ponieważ firma ze mną współpracująca wypowiedziała mi umowę, ponieważ straciła kontrakt na rzecz dużej chińskiej spółki. Niestety nasz pracodawca, wycofał się z Polski, szukając tańszych rynków. Wyeksploatował polskich niewolników, a teraz buduje przyczółek w Birmie. A Leszek Balcerowicz tyle mówił o niewidzialnej ręce w ekonomii. Nikt jej nie widział, bo jest niewidzialna, i z pewnością nie istnieje. Nie ma w Polsce normalnej konkurencji. Miałam konto w kilku bankach i tylko traciłam czas na nieustanne z nimi przepychanki. Zasypywali mnie stertą dokumentów. Kiedy w końcu poszłam po rozum do głowy i założyłam konto w SKOK w Wołominie, to moje problemy się skończyły. I dziś staram się na tyle ile mogę wspierać swój SKOK to znaczy SKOK Wołomin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz