czwartek, 15 maja 2014

SKOK Wołomin to bezpieczny SKOK

Byłam dziś na spotkaniu z przedstawicielami Banku Światowego. Jeszcze jestem poruszona tym co urzędnicy z Banku Światowego nam zaprezentowali. Ich wizja świata jest wizją o odcieniach szarości. Słuchałam, nie zabierała głosu, choć co jakiś czas chciałam zabrać głos. Dla mnie to Bank Światowy doprowadza kraje do biedy. Bank Światowy to taki wielki lombard, w którym kraje zadłużają się tak, że nie są swoich zobowiązań w ogóle spłacić. O ile świat byłby lepszy, gdyby nie było Banku Światowego. Niestety Polska jest również zależna od Banku Światowego. A polski rząd spłaca ogromne zobowiązania kredytowe kosztem nas Polaków. Przez to my stajemy się coraz ubożsi, a urzędnicy w Banku Światowym triumfują. Według zasady w lombardzie, że im biedniejszy, tym będzie bardzie zdeterminowany i zmuszony będzie brać pożyczki na niekorzystnych dla siebie warunkach. Pewnie dlatego w Polsce banki, które zależne są od spekulacyjnego kapitału tak nas wyniszczają. A media te głównego nurtu robią wszystko by podważać zaufanie do instytucji, które budują wspólnotę społeczną. Nie rozumiem tylko jednego, dlaczego niektórzy Polacy są tak ślepi i wierzą mediom, w każde słowo? Dlatego należy wspierać system SKOK. Kasy Oszczędnościowo Kredytowe budują wspólnotę, odbudowują wspólnotę a tym samym wspierają walkę wykluczeniem społecznym. SKOK w Wołominie to spółdzielcza kasa oszczędnościowo kredytowa, dzięki której inaczej dziś patrzę na świat. Dostrzegłam, że są miejsca gdzie obowiązują dobre reguły, gdzie najważniejszy jest człowiek. Dziś czuję się silna, że jestem w SKOK Wołomin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz