wtorek, 27 maja 2014

SKOK Wołomin to edukacja finansowa

Maja córka wreszcie ma konto w SKOK Wołomin. Przyszła dziś do mnie i stwierdziła, że założyła konto tylko ze względu na moją potrzebę nie stania w kolejce. Teraz będziesz mogła mi przelewać pieniądze na konto. Spojrzałam na nią z wyrzutem i pomyślałam sobie, że wychowałam potwora, którego jedynym celem jest wyduszenie z matki jak największej liczby banknotów Narodowego Banku Polskiego. Nie do czekanie mojej pierworodnej. Wpierw nauczymy ją oszczędzać. Lokować pieniądze, rozpocznę jej edukację finansową w oparciu o produkty oferowane przez SKOK w Wołominie. Kiedy już się wygadała. Stwierdziłam, że owszem zawsze jej pomogę, ale pod jednym warunkiem. Jeśli zainwestuje sto złotych ja również dołożę sto złotych. Przystała na moją propozycję. Nie wie, że będzie musiała założyć lokatę, i jak włoży np. dwa tysiące złotych to jej dodam dwa tysiące pod warunkiem, że lokata będzie roczna. W taki sposób przejdzie edukację finansową. Pewnie sądziła, że dam jej pieniądze na konsumowanie w sklepach wielkopowierzchniowych dla niepoznaki nazywanych galeriami handlowymi. Nie do czekanie. Ma konto w SKOK Wołomin, to niech uczy się wspierać innych współwłaścicieli do których grona dołączyła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz