poniedziałek, 2 czerwca 2014

SKOK Wołomin - bezpieczeństwo finansowe

Kilka dni temu przeczytałam w dwutygodniku Dobry Znak wydawanym przez SKOK w Wołominie, artykuł o edukacji finansowej Polaków. Prezes Zarządu SKOK Wołomin Mariusz Gazda powołuje się na badania przeprowadzone pod koniec 2013 roku, które zamówił Związek Firm Pożyczkowych. Wnioski z badań wynikają jednoznaczne. Polacy zaciągają swoje zobowiązania w sposób świadomy, ale przede wszystkim robią to ostrożnie. 
Dla mnie jest to bardzo dobra informacja. Jestem przekonana, że każdy Polak powinien się z tych wniosków cieszyć. Przecież dzięki temu, nasze społeczeństwo ma szansę przejść przez kryzys jaki dopadł świat, może nie suchą nogą, ale...
Jestem członkiem SKOK w Wołominie już dłuższy czas. Sama widzę, jak zmienia się moja świadomość, od radosnej tak bym rzekła osoby, która zaciągałaby swoje zobowiązania pod byle jakim pretekstem, do osoby, która owszem chętnie skorzysta z pożyczki oferowanej przez SKOK Wołomin, ale robię to w sposób ostrożny. Moja edukacja finansowa zmienia się widzę z każdym dniem. Czy dzięki temu, że jestem spółdzielcom w SKOK Wołomin, nie wiem. Ale fakty są niepodważalne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz