środa, 11 czerwca 2014

SKOK Wołomin to dobry wybór

Przez wiele lat posiadałam rachunek w dwóch bankach - Millenium i Nordei. Posiadałam dodatkowo w każdym z tych banków karty kredytowe, pożyczki, kredyty i żadnych lokat. Pod koniec miesiąca praktycznie cała moja wypłata szła na zobowiązania finansowe. Więcej, zmuszona byłam jeszcze więcej pracować, aby spłacać narastające obciążenia finansowe. Praktycznie przez wiele lat balansowałam na linie. Gdybym straciła możliwość zarabiania pieniędzy, moja piramida finansowa, bo tak czasem określałam swoją sytuację finansową, runęłaby. Na szczęście o tym, że byłam po uszy zadłużona nikt poza bardzo wąskim gronem nie wiedział. Po co licho kusić. A na pewno mojego bezpośredniego przełożonego, który by z pełną świadomością wykorzystywał moją sytuację. Moja edukacja finansowa opierała się głównie na obliczaniu narastających rat od wszelkich zobowiązań. Wszystko zaczęło się zmieniać od momentu kiedy założyłam konto w SKOK Wołomin. Stając się członkiem SKOK w Wołominie jakbym przejrzała na oczy. Po kilku miesiącach założyłam swoją pierwszą lokatę w SKOK Wołominie. Wcześniej nie szukałam informacji jak inwestować, jak budować i wzmacniać swoją sytuację finansową w opartu o np. lokaty. Dziś mam wygaszone konto w Bank Millenium, jeszcze mam w Nordei, ze względu na kredyt, jak zaciągnęłam w tym banku pięć lat temu. Ale jest to jedyne zobowiązanie, jakie trzyma mnie w bankowym systemie. Dziś z perspektywy pierwszego roku współpracy ze SKOK Wołomin, dochodzę do wniosku, że to był bardzo dobry wybór.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz