niedziela, 15 czerwca 2014

SKOK Wołomin wspiera edukację finansową Polaków

Jak sądzicie co jest kluczem do oszacowania opłacalności danej oferty? Co pokazuje faktyczną stopę oprocentowania? Przypomnę pewien skrót RRSO. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania odpowiada na te wszystkie pytania. Dlatego jeśli nie chcemy uwikłać się w problemy związane ze spłatą zadłużenia, warto znać rzeczywistą roczną stopę oprocentowania. W każdej praktycznie instytucji finansowej, która zajmuje się pożyczaniem pieniądza, pracownik tejże instytucji ma obowiązek poinformować o rzeczywistej rocznej stopie oprocentowania w skrócie RRSO. Czy to jest praktykowane? Proszę sobie na te pytania odpowiedzieć samemu. Z mojego doświadczenia, nigdy nie byłam informowana przez pracownika banku Millenium czy banku Nordea. Nawet nie wiedziałam, że ustawowo mają banki obowiązek o tym informować. Dopiero kiedy stałam się członkiem SKOK Wołomin poznałam zasady jakimi powinny kierować się instytucje pożyczające pieniądze. SKOK w Wołominie prowadzi nawet w tym celu kampanię informacyjną. SKOK w Wołominie w ten sposób wspiera walkę z wykluczeniem społecznym. W taki sposób SKOK Wołomin buduje zaufanie do spółdzielczych kas kredytowo oszczędnościowych. Pracownicy SKOK w Wołominie informują swoich członków o RRSO czyli rzeczywistej rocznej stopie oprocentowania oferowanych pożyczek czy kredytów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz