wtorek, 10 czerwca 2014

SKOK Wołomin - finansowa wolność

Dziś rozmawiałam ze swoim znajomym. Zaciągnął kolejne zobowiązanie w banku. Był wręcz dumny z tego, że otrzymał kolejną kartę kredytową. Jego nowa karta kredytowa ma odcień złota. Czuł się jakby wygrał przysłowiowy los na loterii. Przyznam się, że nie rozumiem tego.
Przecież karta kredytowa to zobowiązanie i bardzo niebezpieczne narzędzie, które źle użytkowane może narobić nam kłopotu. Mój znajomy nie jest zamożnym człowiekiem, ma co prawda dobre zarobki, pracuje w ministerstwie czyli budżetówce od zawsze. Ale jak podliczy wszystkie zobowiązania to okazuje się, że jest tak zadłużony, że nieustannie zwraca się do mnie abym mu dawała jakieś zlecenia na umowy. Zadał mi dziś pytanie, czy SKOK Wołomin wydaje karty kredytowe. Opowiedziałam, że z pewnością SKOK w Wołominie wydaje karty kredytowe. A czy ja mam kartę kredytową w SKOK Wołomin. Odpowiedziałam, że nie mam karty kredytowej w SKOK Wołomin. Spojrzał na mnie zaskoczony. Dla mnie w tym nie ma nic dziwnego, wiem, że nie potrzebuję karty kredytowej. Dla mnie karta kredytowa to bardzo niebezpieczne narzędzie, które potrafi uzależnić. A ja cenię sobie wolność.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz