wtorek, 5 sierpnia 2014

SKOK Wołomin - lokata terminowa

Jestem po spotkaniu z moim doradcą w SKOK Wołomin. Byłam porozmawiać o lokacie trzymiesięcznej jaką oferuje SKOK Wołomin. Okazuje się, że trzymiesięczna lokata w SKOK Wołomin jest najlepszą ofertą na rynku wśród instytucji finansowych. Oczywiście lokatę mogą założyć wyłącznie członkowie spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej w Wołominie. Jestem członkiem SKOK Wołomin od ponad roku, dzięki temu zaproponowano mi lepszą ofertę na lokatę, w porównaniu np. z osobą, która dopiero się zapisała się do SKOK Wołomin. Dlatego warto myśleć o swojej przyszłości kilka kroków na przód. Dzięki temu może się okazać, że w dłuższej perspektywie nasze działanie było skuteczne. SKOK Wołomin był bardzo dobrym wyborem. Dziś mam kolejną lokatę tym razem trzymiesięczną. Mam trochę wolnych środków, to dla czego nie założyć w SKOK Wołomin lokaty terminowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz