czwartek, 14 sierpnia 2014

SKOK Wołomin uczy jak inwestować

SKOK Wołomin to korzystna lokata. Dlaczego, otóż kilka lat temu pewna sąsiadka, z którą przyjaźniłam się, poprosiła mnie o wzięcie pożyczki dla swojej dorosłej córki, która była bezrobotna. I jak myślicie co zrobiłam. Wzięłam pożyczkę w najgorszym banku z najgorszych czyli w Millenium. Przez kilka miesięcy regularnie spłacali zadłużenie. Ale po jakimś czasie już przestali spłacać.
Zostałam na lodzie jak to się mówi. Dziś mam kredyt, który muszę sama obsługiwać, a sąsiadka unika mnie jak ognia. Więcej regularnie naszym wspólnym sąsiadom opowiada, że to ja jestem złą kobietą. Dlatego pamiętajcie nie pożyczajcie dla innych pieniędzy, nie żyrujcie kredytów. Nawet Biblia na ten temat mówi, w sposób jasny, czyli nie poręczaj drugiemu człowiekowi. Na szczęście zapisałam się do SKOK Wołomin i dzięki temu dziś nie jestem bankrutem, a spłacam regularnie zobowiązanie, które jest dla mnie dużym ciężarem. SKOK Wołomin również nauczył mnie odmawiać. Kilka osób znów chciało wykorzystać moją łatwowierność. Nie dałam się, dzięki temu, że jestem w SKOK Wołomin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz