niedziela, 24 sierpnia 2014

Zakładam w SKOK Wołomin lokatę rentierską

Oszczędzam w SKOK Wołomin. Pamiętam, że nigdy nie miałam lokaty w żadnej instytucji finansowej. Miałam zawsze albo debet na koncie, albo spłacałam kredyt, pożyczkę. Jak większość Polaków brałam kredyt na kredyt i tak żyłam w spirali długu.
Dziś po blisko roku bycia członkiem SKOK Wołomin czyli spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej mam pożyczkę, którą spłacam, ale posiadam również lokaty terminowe, które tworzą moje bezpieczeństwo finansowe, a ono wpływa na moją kondycję psychiczną. SKOK Wołomin motywuje mnie do zrobienia kolejnych lokat. Wręcz chcę mieć jeszcze rentierską lokatę, którą już sobie sprawdziłam. Jak zbiorę środki z trzymiesięcznej lokaty, która kończy mi się w przyszłym miesiącu, założę lokatę rentierską w SKOK Wołomin. To według mnie bardzo dobry wybór.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz