sobota, 2 sierpnia 2014

SKOK Wołomin to dobra lokata

Od ponad dwóch lat moja znajoma jest członkiem SKOK Wołomin. SKOK Wołomin to według mojej znajomej najlepsza instytucja finansowa w Polsce. SKOK Wołomin podkreśla moja znajoma to kasa z charakterem. Czasem patrzyłam na moją znajomą, jak na pewne zjawisko. Ale do kiedy jestem członkiem SKOK Wołomin zachowuję się podobnie do mojej znajomej. Kilka dni temu moja sąsiadka zadała mi pytanie, czy bycie członkiem SKOK Wołomin do czegoś zobowiązuje? Odpowiedziałam, że w SKOK Wołomin obowiązują wszystkich te same zasady i reguły, bez względu na to, kim się jest i jakie piastuje się stanowisko. SKOK Wołomin to ruch spółdzielczy w najlepszym tego słowa znaczeniu. Moja sąsiadka skinęła głową i oznajmiła mi, że zapisała się do SKOK Wołomin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz