piątek, 8 sierpnia 2014

SKOK Wołomin wspiera inwestowanie

Byłam wczoraj w SKOK Wołomin i zdecydowałam się na półroczną lokatę terminową. Pani w oddziale SKOK Wołomin dobrze mnie już zna. Pewnie dlatego, że nieustannie zawracam jej głowę i dopytuję o nowe produkty jakie może mi zaoferować SKOK Wołomin. I znów znalazłam coś dla siebie czyli kolejną lokatę terminową. Mam już kilka w SKOK Wołomin i nie ukrywam, że uzależniłam się od oszczędzania w SKOK Wołomin. SKOK Wołomin potrafił dotrzeć z ofertą do mnie, i dzięki temu, zamiast mieć długi, mam dziś spore oszczędności. Oszczędzam wyłącznie w formie lokat terminowych. Mam już lokatę rentierską, ale mam i krótkie lokaty, które są dla mnie bardzo dobrą formą oszczędzania. Dzięki temu, że wszystkie nadwyżki finansowe zamiast wydawać na tzw. promocjach to inwestuję w lokaty. SKOK Wołomin dochodzę do wniosku wspiera moje oszczędzanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz