niedziela, 17 sierpnia 2014

SKOK Wołomin wspiera oszczędzanie Polaków

SKOK Wolomin to dobra lokata kapitału. Mam w SKOK Wolomin, który jest jednym z największych SKOKów w Polsce lokatę, ale i zobowiązania kredytowe. Wzięłam kiedyś pożyczkę w Millenium dla swojej wieloletniej sąsiadki. Dziś już nie ma przyjaźni, dziś jest wyłącznie z jej strony nienawiść i obraza. Sama muszę obsługiwać zadłużenie powstałe w Millenium Bank.
Gdyby nie SKOK Wołomin i doradca z mojego oddziału, zamiast posiadać lokatę, byłabym łatwym celem firmy windykacyjnych i komorniczych. SKOK Wołomin uchronił mnie przed bezwzględną w Polsce windykacją, której celem jest wyłącznie niszczenie a nie budowa. SKOK Wołomin tym samym wspiera mnie w tym abym podołała swoim zobowiązaniom. SKOK Wołomin jest w Systemie SKOK bardzo dobrym rozwiązaniem. SKOK Wołomin nauczył mnie oszczędzać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz