wtorek, 8 kwietnia 2014

Bylam w oddziale SKOK Wołomin

Wreszcie odczuwam wiosnę, byłam na spacerze w parku. Wcześniej byłam w swoim oddziale SKOK w Wołominie. Pani zachęciła mnie do wzięcia dwutygodnika wydawanego przez SKOK Wołomin. Dwutygodnik nosi tytuł Dobry Znak. Wzięłam. Poszłam do parku i usiadłam na ocenionej ławeczce.
Sięgnęłam do pierwszego artykułu, dotyczącego porad finansowych. Nie wiedziałam, że SKOK Wołomin za pośrednictwem Dobrego Znaku prowadzi dział porad finansowych. W przystępny sposób czytelnik otrzymuje garść cennych informacji. Jakże istotnych w dzisiejszej rzeczywistości, która nie do końca jest przyjazna nam uczestnikom życia społecznego. Od dziś będę próbować wdrażać w życie porady, jakie zdobywam za pośrednictwem dwutygodnika Dobry Znak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz