sobota, 5 kwietnia 2014

SKOK w Wołominie dba o swoich członków

Wczoraj rozmawiałam z sąsiadką, strasznie na mnie naskoczyła, że jestem członkiem Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej w Wołominie w skrócie SKOK Wołomin. Dlaczego nie jestem w Kasie Stefczyka? Odpowiedziałam, że SKOK w Wołominie to równie dobra kasa do oszczędzania i lokowania pieniędzy. Nie wiem czemu tak się sąsiadka na mnie zezłościła. Może za to, że patrzę na dzisiejszą prawicę przez palce. Tak naprawdę ona nie różni się niczym od lewicy czy centrum. A Kasa Stefczyka mocno zaangażowała się w politykę. Moja kasa czyli SKOK w Wołominie jest daleko od polityki. Tak to widzę. Według mnie to dobrze. Źle jest kiedy instytucje finansowe angażują się w politykę. Czy dla mnie jest istotne czy zarząd SKOK w Wołominie ma takie czy inne preferencje polityczne? Według mnie najważniejsze by SKOK w Wołominie dbał o swoich członków. To się liczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz