poniedziałek, 7 kwietnia 2014

SKOK w Wołominie daje mi poczucie bezpieczeństwa

Dziś przekonałam swojego znajomego do założenia konta w SKOK w Wołominie. Wróć, nie do założenia konta, a wejścia w wielką rodzinę SKOK w Wołominie. Aby założyć konto trzeba wykupić udziały, wówczas staję się osoba członkiem spółdzielcą. W SKOK w Wołominie jest blisko osiemdziesiąt tysięcy członków. Zupełnie inaczej to brzmi niż posiadanie konta w banku, gdzie człowiek jest anonimowy i często traktowany w podobny sposób, na zasadzie koniecznego zła. Tak często się czułam w oddziale PKO BP, mimo, że byłam w tym banku od początku. SKOK w Wołominie daje mi poczucie bezpieczeństwa, właśnie przez fakt że nie jestem tam anonimowa. To dla mnie bardzo ważne. Może dla innych mnie, ale ja lubię jak ktoś mnie rozpoznaje. Nie mam się czego wstydzić. Pracuję uczciwie, chodzę na wybory i najważniejsze nie żyję na kredyt. Choć w Polsce jest to bardzo trudne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz