czwartek, 10 kwietnia 2014

Zakładam e-konto w SKOK Wołomin

Wczoraj byłam w swoim oddziale SKOK w Wołominie i zostałam przekonana przez moją opiekunkę do konta, abym założyła sobie e-konto. Na początku nie byłam przekonana, do e-konta. Wiem dlaczego. Ponieważ wymaga to ode mnie poświęcenia czasu na poznanie instrukcji obsługi wydanej w zielonej książeczce. Pani w oddziale SKOK Wołomin stwierdziła, że nie będzie to dla mnie żaden problem. Trzeba jedynie zachować spokój i krok po kroku wykonać polecenia zapisane w zielonej instrukcji. Zaproponowała, że możemy to zrobić na początek w oddziale SKOK w Wołominie. Tylko wpierw powinnam sama zapoznać się z treścią instrukcji. Zaraz zabieram się za czytanie. Trzeba iść z duchem czasu, dzięki temu sądzę, że zaoszczędzę czas na chodzenie do bankomatu i sprawdzanie stanu konta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz