czwartek, 3 kwietnia 2014

SKOK Wołomin - dobry wybór

Pierwszy rok mija, jak jestem członkiem Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Pożyczkowej SKOK w Wołominie. Przez ten czas dużo dobrego się dla mnie i mojej rodziny wydarzyło. Dziś już jestem świadoma swoich wyborów. SKOK w Wołominie to dobry wybór. Jestem zadowolona, że wybrałam akurat tę kasę i przeniosłam wszystkie swoje rachunki, całą swoją buchalterię do SKOK w Wołominie. Mieszkam w jednym z miast w które nie są ani duże ani małe. Nie żyję w pośpiechu. Kiedy przyjeżdżam do Warszawy to jak najszybciej chciałabym uciec. Lubię swoją małomiasteczkowość. Ona jest moja. Lubię, kiedy wchodzę do swojego oddziału SKOK w Wołominie i wita mnie uśmiechnięta pani, która zwraca się do mnie po imieniu. A przypomnę sobie czasy, kiedy miałam konto w PKO BP, kolejki i anonimowość. Nieustanny stres. Dziś jestem wolna chociaż w tym obszarze do stresu. Lubię SKOK Wołomin.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz