niedziela, 13 kwietnia 2014

SKOK Wołomin dobry dla każdego

Wczoraj byłam w sklepie. Przysłuchiwałam się rozmowie dwóch pań, jedna strasznie narzekała na bank Millenium, a druga na PKO BP. Jedna, że czuje się obco w Millenium, że tylko ze względu na syna ma tam konto, bo jej założył. Natomiast druga ta od PKO BP stwierdziła, że ma dość kolejek i niegrzecznych kobiet pracujących na stanowiskach. Już miałam wyjść, ale w końcu zadałam im pytanie, to czemu nie przeniosą swojego konta choćby do SKOK w Wołomin. Mam w SKOK w Wołominie od dłuższy czas konto i jestem zadowolona. Nie wiem co to kolejki, i brak uprzejmości. Spojrzały na mnie i jedna z nich zadała pytanie a gdzie jest ten SKOK Wołomin i co to jest. Nie będę teraz opowiadać, co im powiedziałam, finał był taki, że jedna zdecydowała się założyć konto w SKOK w Wołominie. Chyba ta od PKO BP.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz