środa, 23 kwietnia 2014

E-konto w SKOK Wołomin sprawdza się

Miałam dziś problem z logowaniem się do e-konta. Mam e-konto w SKOK w Wołomin. Chyba dostawca internetu coś tam zmieniał i tym samym nie mogłam przez blisko godzinę wejść do sieci. W końcu udało się. Chciałam pierwszy raz zrobić przelew ze swojego macierzystego konta które mam w SKOK w Wołominie na konto mojego syna, tego najmłodszego, któremu założyłam konto w SKOK Wołomin. Syn potrzebuje środków, których nie ma na koncie, a jest na wyprawie turystycznej. Ma kartę debetową w SKOK Wołomin i dzięki temu może się swobodnie poruszać. Karta obsługiwana jest przez wszystkie bankomaty. Po kilku minutach zrobiłam mu przelew. Dzięki temu będzie mógł swobodnie wędrować o górach. Posiadanie konta w jednym systemie tak jak my jest niezwykle korzystne i skraca czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz