sobota, 12 kwietnia 2014

E-konto w SKOK Wołomin to dobry wybór

Założyłam e-konto w SKOK w Wołominie. Jestem zadowolona. Oczywiście wymagało to ode mnie trochę więcej poświęcenia czasu instrukcji, ale tak jak pani w oddziale mnie poinformowała, opłacało się. Mam teraz swobodny dostęp do swojego konta o każdej godzinie i nie muszę chodzić do bankomatu czy do swojego oddziału tylko po to by sprawdzić stan rachunku. Teraz mam więcej czasu. Wielu z nas boi się e-kont, jestem z pokolenia, gdzie wszystko załatwiało się w okienku, gdzie czasem mało uprzejma pani ze złością przekazywała informacje. Dziś w dobie internetu, z którego korzystam jak widać regularnie posiadanie e-konta jest po prostu wygodne. Nie wiem jak w innych bankach czy kasa, ale dla mnie posiadanie e-konta w SKOK w Wołominie jest dobrym wyborem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz